Tävlingskommittén

Tävlingskommittén ansvarar för samordning och genomförande av klubbens tävlingsverksamhet.

Vi ser fram mot att träffa er medlemmar och gäster under året och mot att spela trivsamma tävlingar tillsammans.

Nu är vi 5 st. i kommittén men vill gärna utöka den, känner du att detta kan vara roligt eller om du vet någon annan som vill vara med så hör gärna av er till oss. Du behöver inga förkunskaper utan bara tycka om golf och Ågesta GK.

Man betalar direkt vid anmälan, man kan även anmäla sig i receptionen och betala direkt (greenfeechek kan användas som betalning av tävlingsgreenfee endast i receptionen) allt för att underlätta för receptionen och att personer inte hoppar av i sista stund. Man får återbetalning så länge anmälan är öppen och efter det krävs läkarintyg om man inte kan komma till spel.

Namn Ansvarsområde E-post Mobil
Christer Svanberg Ordförande christer@agestagk.se 070-964 06 90