Välkomna till Ågesta Golfklubbs Gym!

Till Ågesta Golfklubbs gym är alla medlemmar välkomna!

Som Standard och Vardagsmedlem ingår gymmet i årsavgiften. För 9-hålsbanemedlem och greenfeemedlem kostar årskort på gymmet 1 500 kr.

Gymmets öppettider är 05:00-23:00 och när klubbhuset är stängt kommer man in med sin blipp genom damernas eller herrarnas omklädningsrum.

Gymmet har både styrketräningsmaskiner för säker träning och fria vikter. För uppvärmning och konditionsträning finns roddmaskiner, löpband och motionscykel.

Hjälp till att hålla ordning på gymmet. Torka av maskinerna efter användning och ställ tillbaka hantlar, vikter och stänger på rätt plats. På så vis blir det trevligare att vara på gymmet.

Vi vill också uppmärksamma er som besöker gymmet att all träning sker på egen risk. Tänk på säkerheten!

MVH/Ågesta GK