Företagsgolf

Välkommen att spela er företagsgolf hos oss på Ågesta Golfklubb!

Ågesta Golfklubb är en av Stockholms närmaste golfklubbar och passar utmärkt för er företagstävling. Vi kan ta emot både små och stora företag och har mångårig erfarenhet att genomföra företagsgolf oavsett antal deltagare, spelform, specialtävlingar etc.

Vi har också en trevlig Pay & Play 9-hålsbana där även de av era kunder och personal som inte spelar golf kan prova på att spela.

Vi sköter om lottning enligt era önskamål och på dagen för eventet sköter vi incheckning där spelarna får scorekort, banguide och även hyrvagn om man behöver. Vi sköter även om längsta drive och närmast hål.

Efter tävlingen sammanställer vi resultatlistan medan ni äter och umgås i restaurangen.

Kanonstart måndag, onsdag eller torsdag med starttid 08:30 eller enligt överenskommelse.

Vid löpande start vardagar väljer ni själva när ni vill starta. (Vi erbjuder inte företagsgolf på helgdagar)

Priser:

• Kanonstart 4-bollar: 750 kr/spelare. (Minst 30 spelare)
  • Kanonstart 3-bollar: 900 kr/spelare. (Minst 30 spelare)
  • Löpande start 4-bollar: 600 kr/person. (Minst 20 spelare)
  • Löpande start 3-bollar: 750 kr/person. (Minst 20 spelare)
  • Företagsspel/Gruppspel utan tävlingsservice, pollett eller vagn: Ordinarie greenfee
  • Pay & Play på 9-hålsbanan med löpande start: 200 kr/person. Ej tävlingsservice pollett eller vagn.

Varmt välkomna!

Max Anglert